ביו-פליי

חברת ביו-פליי, מקבוצת ביו-בי, הוקמה על מנת לפתח ולספק פתרונות הדברה ביולוגית של זבוב הפירות הים תיכוני ושל מזיקים נוספים, באמצעות שיטת SIT, שיטת הדברה לא כימית וידידותית לסביבה.
פעילותה של ביו-פליי היא נדבך נוסף בחזון של ביו-בי, שתמציתו לקדם וליישם כל אמצעי שאינו כימי להדברת פגעי מפתח בחקלאות המודרנית, ובכך להשתלב במגמה העולמית של הפחתת השימוש בחומרי הדברה כימיים בייצור החקלאי.

המוצרים והשירותים של ביו-פליי

לביו-פליי מפעל לגידול המוני של זבוב הפירות הים תיכוני. החברה מספקת גלמים מעוקרים של זבובים זכרים וכן זבובים זכרים מעוקרים המוכנים לפיזור בשטחים חקלאיים.
בנוסף למוצרים אלו, מספקת ביו-פליי ייעוץ מקצועי וליווי מלא לפרויקטים של הדברת הזבוב, הכוללים הגדרה של הפרויקט, תכנונו ויישומו בשטח.

יכולת מקצועית מוכחת

ביו-פליי היא חברה דינמית, שצמחה במהירות רבה מאז הקמתה ב-2004 והוכיחה גמישות, יוזמה ויכולת להגיב במהירות לצורכי השוק. מפעל הייצור של החברה, שהוקם ב-2005 בעזרת אנשי מקצוע מהסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית ויועד לייצר כ-15 מיליון גלמים בשבוע, מסוגל כיום לייצר כמות כפולה של גלמים ואף יותר.
ביו-פליי נהנית מהגב המקצועי והכלכלי של ביו-בי, החברה היחידה בארץ שמתמחה בתחום של גידול ויישום של חרקים מועילים בחקלאות, הפועלת בתחום מאז 1983.

שיתוף פעולה ארצי ואזורי

ביו-פליי היא החברה היחידה העוסקת בייצור המוני של זבובים מעוקרים באגן הים-התיכון המזרחי, אזור הסובל קשות מנזקי הזבוב.
הזבוב המעוקר הוא מוצר ציבורי, המשתלב בפעילות ההדברה הארצית והאזורית של זבוב הפירות הים-תיכוני. עם לקוחותינו ושותפינו נמנים משרדי ממשלה וארגונים חקלאיים בישראל ובחו"ל, שנטלו על עצמם את האתגר של הדברת הזבוב בדרך ידידותית לסביבה, ומצאו בביו-פליי שותף נאמן לדרך זו.
מוצרי החברה משמשים כבר היום בפרויקט ישראלי-ירדני משותף בערבה, והם ישווקו בעתיד למדינות אגן הים התיכון ולמדינות ערב השכנות ויהוו גשר לשיתוף פעולה אזורי.

מחקר ופיתוח

לביו-פליי קשרים הדוקים עם טובי החוקרים העוסקים בחקר זבוב הפירות הים-תיכוני בארץ ובעולם. בנוסף, צועדת החברה לקראת הרחבת פעילותה להדברת מזיקי מפתח נוספים באמצעות SIT.
מרכז המחקר והפיתוח שלנו שוקד באופן מתמיד על פיתוח תהליכי ייצור והבטחת איכות, על מנת לספק מוצרים ושירותים באיכות הגבוהה ביותר.