ביו-בי ביום הפתוח בערבה

ביו-בי ביום הפתוח בערבה

היום הפתוח בערבה מתקיים מזה 25 שנה. כמידי שנה תשתתף ביו-בי בתערוכה ותציג פתרונות חדשניים בתחום החקלאות.

אז במה התחדשנו השנה?

במהלך השנה אחרונה השקענו מאמצים רבים בפיתוח מתודולוגיה מנצחת לטיפול ומניעה של המזיק חדקונית הדקל. המזיק פוגע בעצי דקל והתפשטותו המהירה הובילה לפגיעה בדקלים רבים בכל רחבי הארץ. המענה שביו-בי פיתחה כולל ניטור, לכידה וטיפול בעצים פגועים.

בנוסף, ביו-בי עמלה על שיפור המלכודת ללכידת זבוב הפירות וזבוב הזית. למלכודת הזבוב החדשה שני יתרונות משמעותיים: לכידה יעילה ומדויקת ושימוש פשוט וקל.

מוצרים חדשים נוספים הם תכשירים ירוקים משתלבים, המשלימים את פעילות המועילים בהדברה המשולבת:

נים-בי – תכשיר טבעי ובלתי רעיל, המופק מזרעי עץ האזדרכת ההודית ומשמש להדברת המחלות קימחון וקימחונית בגידולי ירקות ופרחים. נים-בי פועל הן כמונע הדבקות (פרופילקטי) והן כמדביר ומרפא נגיעות קיימות (קוראטיבי). בנוסף, ריסוס סדיר בנים-בי משיג מניעה והדברה של אקריות וכנימות עלה שונות.

מיקו אפ – מיקו אפ הוא תכשיר מעודד צמיחה המסייע בקליטה יעילה של מים וחומרי הזנה הקיימים בקרקע והמשפר את תפקוד הצמח בהתמודדות מול עקות. התכשיר מיועד למגוון גדול של גידולי שדה בבתי גידול, בשטחים פתוחים, בפרדסים ובמטעים.

רקוואים – רקוויאם הינו קוטל חרקים המיועד לשימוש בגידולי ירקות, פירות, פרחים ותבלינים.

כמו כן, במקביל להרחבת סל הפתרונות שביו-בי מספקת ללקוחותיה, החברה משיקה בקרוב אפליקציה ייחודית, המשלבת בין שירותי השדה של החברה לבין טכנולוגיה פורצת דרך. האפליקציה נקראת ביו-טאץ' ומטרתה לייעל את שירותי השדה והפיקוח הניתן למגדל.

בתערוכה החקלאית בערבה תוכלו לפגוש את המומחים של ביו-בי, לקבל את כל המידע בנוגע לטיפול בחדקונית הדקל, בזבוב הפירות ובזבוב הזית להכיר את המוצרים החדשים בתחום ההדברה המשולבת ולהחשף לאפליקציית ביו-טאץ'.

איך אפשר להרחיב את ההיכרות עם הפתרונות החדשים של ביו-בי עד התערוכה?

עד התערוכה אתם מוזמנים להרחיב את הקריאה על המלכודת לחדקונית הדקל ועל אפליקציית ביו-טאץ':

בואו לבקר אותנו בביתן 29 בחממה B

נשמח לראותכם!