במו"פ ערבה 2014 תציג ביו-בי פתרונות הדברה מתקדמים המבוססים על מוצרים ביולוגיים ותכשירים ירוקים משתלבים תחת הסלוגן – הדברה משולבת זה ביו-בי

הדברה משולבת זה ביו-בי

ביו-בי, החברה המובילה בישראל בתחום הדברה משולבת, תציג את מוצריה ביום פתוח ערבה 2014, התערוכה החקלאית הגדולה בישראל. ביו-בי תציג את הפתרונות המשולבים שהיא מציעה למגדלים, הכוללים רכיבים רבים כגון אקריות, חרקים מועילים, זבובים מעוקרים, מלכודות, חומרי משיכה, נמטודות, ותכשירים ירוקים המבוססים על חומרים טבעיים וידידותיים לסביבה.

תערוכת מו"פ ערבה מתקיימת במשך יומיים מדי שנה בסמוך לט"ו בשבט, בתחנת יאיר הסמוכה למושב חצבה. בתערוכה תציג ביו-בי את מגוון המוצרים שהיא מייצרת, לרבות אויבים טבעיים להדברה ביולוגית של מזיקים- כגון אקרית פרסימיליס וסבירסקי, פשפש נזידיוקוריס ואוריוס, צרעת אפידיוס ואלגיריקה, דבורי בומבוס להאבקה טבעית, וכן זכרים מעוקרים של זבוב פירות ים תיכוני לפיזור במטעים ובנשירים בשטחים חקלאיים.

חברת ביו-בי, שצברה מוניטין לאורך שנים רבות בתחום הדברה משולבת, גאה כעת להרחיב את סל המוצרים שהיא מציעה, ולגבות מוצרים אלה בתמיכה המקצועית ובידע היישומי שמאפיינים אותה והפכו אותה לשם דבר בשוק הישראלי והבינלאומי.

החברה, שבעבר התמקדה בהדברה באמצעות אקריות וחרקים מועילים, תציע בקרוב למגדלים פתרונות הכוללים רכיבים נוספים כגון מלכודות, מושכנים, נמטודות אנטומופטוגניות, ותכשירים טבעיים המבוססים על שמנים, מיצויים צמחיים, פטריות, בקטריות, ווירוסים, חיידקים ועוד. התכשירים הטבעיים הללו מתאפיינים בשארתיות ורעילות נמוכה, וניתן להשתמש בהם ללא חשש סמוך למועד הקטיף. הם ישמשו כאמצעי נוסף להפחתת הנזק הנגרם לצמחים כתוצאה ממזיקים ומחלות, להגדלת היבולים ולשיפור איכותם.

אודות ביו-בי

המוצרים הביולוגיים של חברת ביו-בי, השוכנת בקיבוץ שדה אליהו, נמכרים ביותר מ-100 מדינות באמצעות חברות בנות ומפיצים. לחברה יש ניסיון רב שנים בתחום המחקר והפיתוח המתקדמים, שהציבו אותה בחוד החנית בתחום הגידול והיישום של מאקרו-אורגניזמים מועילים בחקלאות, דבורי בומבוס להאבקה טבעית וזכרים מעוקרים של זבוב פירות ים תיכוני. החברה מציעה פתרונות כוללים עבור המגדל, שכוללים גם מלכודות, נמטודות ותכשירים טבעיים, המגנים על הצמחים ומיטיבים עם המגדלים. כך ממשיכה ביו-בי לממש את מחויבותה המשולשת – לסביבה, למגדלים ולצרכנים.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר על ידי לחיצה כאן