דני מישל, מנכ"ל ארומה ישראל, אמר לידיעות אחרונות: "הרכישה מהחקלאי מאפשרת לנו לשפר את האיכות בלי שנצטרך להעלות את המחיר לצרכן".
"החיבור בינינו היה מיידי", אומר עטיה, "הכרתי שותפים שאכפת להם מציונות, מחקלאות מאזור עוטף עזה, מערכים. בדרך כלל מה שמעניין רשתות בתי קפה זה המחיר ואורך חיי המדף. פה היתה הקפדה על הטעם והאיכות של העגבנייה. כל מה שהנחה אותם זה שהסלט יהיה טעים".
ההתקשרות בין ארומה והחקלאי הישיר, מסייעת לחקלאים לעקוף את הקשיים שהמדינה מערימה עליהם. בנוסף, בכך גם מסייעת לחקלאי להגדיל רווחים ולחסוך את התיווך של רשתות השיווק.
לקריאת הכתבה מאתר YNET לחצו כאן.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.