דני מישל, מנכ"ל ארומה ישראל, אמר לידיעות אחרונות: "הרכישה מהחקלאי מאפשרת לנו לשפר את האיכות בלי שנצטרך להעלות את המחיר לצרכן".
"החיבור בינינו היה מיידי", אומר עטיה, "הכרתי שותפים שאכפת להם מציונות, מחקלאות מאזור עוטף עזה, מערכים. בדרך כלל מה שמעניין רשתות בתי קפה זה המחיר ואורך חיי המדף. פה היתה הקפדה על הטעם והאיכות של העגבנייה. כל מה שהנחה אותם זה שהסלט יהיה טעים".
ההתקשרות בין ארומה והחקלאי הישיר, מסייעת לחקלאים לעקוף את הקשיים שהמדינה מערימה עליהם. בנוסף, בכך גם מסייעת לחקלאי להגדיל רווחים ולחסוך את התיווך של רשתות השיווק.
לקריאת הכתבה מאתר YNET לחצו כאן.